loading...
سایت دانلود
admin بازدید : 81 یکشنبه 09 تیر 1398 نظرات (0)

فایل ورد آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر

دارایی خود را صرف خرید کتاب های گران قیمت ننمایید. مجموعه نظریات در کتب مختلف پیرامون آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر را به صورت یکجا دریافت نمایید.

بهترین روش برای زیاد کردن مطالب پیرامون آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر استفاده از مقالات مرتبط این سایت می باشد.

برای دانلود آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر ابتدا روی دکمه دانلود کلیک کنید.

You can easily create special articles entitled آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر.

تنوع کار قدرت انتخاب شما را بالا می برد. ما در این وبسایت مقالات متنوعی درمورد آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر عرضه نموده ایم.

توضیحی درباره آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر

مقالات پیرامون آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر در این سایت اثبات شده می باشند. نگران نباشید.

راه های دریافت آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر را بگویید.

این فایل آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر را از سایت ما بخواهید.

گوناگونی مطالب و مقالات در زمینه آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر در سایت بسیار زیاد است.

در این قسمت از سایت شما می توانید آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر را پیدا کنید.

شما می توانید با استفاده از بت های جستجوگر موجود در کانال ما به راحتی آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر را تهیه نمایید.

دانلود کاملا رایگان و قانونی آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر.

خلاصه فایل آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر

Find similar articles آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر on our site.

پروژه تحقیقی آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر

Learn how to learn about آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر by subscribing to our telegram channel.

Bestsellers around آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر

مطالب گوناگون پیرامون آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر به سایت افزوده شد.

هدف ما راحتی شماست. ما هر آنچه که شما در مورد آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر نیازمندید را برایتان فراهم ساخته ایم.

On this page, articles related to آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر are viewed.

آیا میدانید معنی و مفهوم آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر چیست؟

پرسش و پاسخ زیادی در رابطه با آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر وجود دارد که با خواندن آن ها به نتیجه خواهید رسید.

آزمون هوشی وکسلر کودکان و آزمون تنظیم تصاویر وکسلر و آزمون حافظه ارقام وکسلر مقیاس هوش وکسلر برای کودکان در سال 1949 به وسیله دیوید وکسلر به منظور سنجش هوش کودکان تهیه شده است. این مقیاس در سال 1974 تجدید نظر شد و پس از هنجاریابی، مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر کودکان نام گرفت. این مقیاس از 12 خرده ‌آزمون (شامل مقیاس کلامی و مقیاس عملی) تشکیل شده است (پاشاشریفی، 1384). این آزمون، در سال های 1363 و 1364، زیر نظر یک گروه از متخصصان روانشناسی و علوم تربیتی به سرپرستی سیما شهیم در دانشگاه شیراز ترجمه و انطباق داده شد. به منظور تعیین پایایی مقیاس، پایایی دوباره سنجی آزمون ها و هوشبهر ها و ضرایب پایایی تنصیفی آزمون های این مقیاس مورد بررسی قرار گرفت. در پایایی دوباره سنجی، ضرایب ضرایب پایایی آزمون ها از 44/0 تا 94/0 (میانه ضرایب پایایی 73/0 است) و در پایایی تنصیفی، ضرایب پایایی آزمون ها از 42/0 تا 98/0(میانه ضرایب پایایی 69/0 است) متغیر بود. در بررسی اعتبار همزمان این مقیاس با مقیاس ویپسی، ضرایب همبستگی هوش بهرهای کلامی، عملی و کل دو مقیاس به ترتیب 84/0، 74/0 و 85/0 به دست آمد (شهیم، 1383).   در این پژوهش به منظور ارزیابی بازداری پاسخ و حافظه کاری به ...

دانلود با لینک مستقیم


آموزش ساخت آزمون آنلاین درگوگل

نمونه سوالات گردآوری شده از منابع آزمون ضمن خدمت انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

آزمون هوش وکسلر بزرگسالان

آزمون(3) ریاضی- پایه هفتم- خرداد 1398

آزمون هندسه2- رشته ریاضی فیزیک- خرداد 1398

پاورپوینت بازرسی فنی با استفاده از آزمونهای غیر مخرب(NDT)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4915
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 924
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,409
  • بازدید ماه : 1,409
  • بازدید سال : 34,486
  • بازدید کلی : 574,757